Cromey Online

The writings of author, therapist, and priest Robert Warren Cromey.

Monday, July 23, 2018

FEAR

Fear mongering is a favorite American sport. DT rolled into office terrified by Muslim immigrants, Mexican criminals and foreign competition. He tells us we must fear other people taking advantage of America, threatening white culture, national security, business health and Christian community. None of these supposed horrors have occurred. None are even slightly true or realistic. Frightened Christian conservatives, white nationalists and the Republican Party use these so-called fears to wield power and spend up the national debt.

Christianity does not need protection. We worship freely, live our faith, say what we will and champion the rights and needs of many more peoples.

Americans, except the poor and the sick have nothing to be afraid of. The massive spending on armaments, while morally despicable, is intended to keeps us safe.

Try setting aside fear and reflect on the safety and prosperity of most Americans even in the world of the DTs.

3 Comments:

Blogger ركن كلين said...


لذلك تحرص شركتنا افضل شركة مكافحة حشرات بالرياض كأفضل الشركات الموجودة فى الرياض على التخلص من جميع الأفات الشرسه مثلا الفئران وغيرها من القوارض التى من الممكن ان تكون سبب فى تدمير اغراض اى منزل او قد تسبب بعض الامراض اونقلها.
شركة مكافحة الصراصير بالرياض
شركة مكافحة النمل الاسود بالرياض
شركة مكافحة بق الفراش بالرياض
اسعر شركات مكافحة الحشرات بالرياض
شركة مكافحة الفئران بالرياض
شركة مكافحة النمل الابيض بالرياض
شركة رش دفان بالرياض
شركة رش مبيدات بالرياض
شركة تنظيف موكيت بالرياض
شركة تنظيف كنب بالرياض
شركة تنظيف فلل بالرياض
شركة تنظيف خزانات بالرياض

4:09 AM  
Blogger 3nod maka said...

يمكنكم الان التواصل مع كبري شركات العنود وهي شركة غسيل خزانات بمكة المكرمة التي تعمل علي افضل انواع تنظيف الخزانات عن طريق عزل الخزانات من عوالق والروساب وهنا يعملون علي توفير فريق متخصص في تنظيف فلل بمكةة المكرمة والذين يعملون علي توفير افضل خدمات تنظيف مفروشات بمكة والذين يعملون بوسائل التبخير الحديثة في جلي بلاط بمكة المكرمة والان تعمل علي توفير ارقام الخط الساخن الخاصة من كبري شركات مكافحة العته في مكة المكرمة

6:17 AM  
Blogger sahar said...

الان تمتع بافضل خدمات شركة نقل عفش بالطائف من خلال كبري الشركات التي تعمل علي توفيؤها في شركة عزل خزانات في الطائف فهي مميزة في الكثير من خدمات شركة تنظيف شقق في الطائف من خلال اكبر شركة مكافحة حشرات بالطائف وتعمل هنا علي توفير افضل الخدمات الممكنة في شركة تنظيف سجاد في الطائف التي تعمل علي توفير افضل خدمات تنظيف مفروشات ويمكنكم الاعتماد عليها في جلي سيراميك في الطائف وهنا توفر فريق متخصص في مكافحة النمل الابيض بالطائف الكبري

11:12 PM  

Post a Comment

<< Home